måndag 27 februari 2012

HS Update

Min Hidradenitis Supperativa (HS) update!! Varit på Karolinska idag.. Och faktist mitt operationsår har börjat minska sig igen ;-)
Och det som är o opererat har börjat minska också.. inte så mycket var junka heller när sköterskan lossade på förbandet!! Tummen upp!!!!!!!! =)
Och omläggningen verkar fungera bra kan röra båda armarna nu och så..
Men får rätta till allt sen när det har flyttat sig men det är värt så länge jag slipper största storleken på absförband!!
Funderar på att köpa nån typ bra kokbob till pojkvännen eller nåt..
Berättade hur mycket kalorier de va i en 50cl starköl vart han sur runt 250 kalorier men ändå måste ju få berätta eftersom han vill ju också gå ner i vikt och vadå om jag ska dra ner på läsk osv så ska han också dra ner på alkohol (vilken öm punkt alltså) "killar alltså" :-S
Sitter och sjunger till Bryan Adams - Please forgive Me....... undertiden jag skriver här :-P

Funderade på en sak.. När ska Billy Idol komma tillbaka till Sverige.. (lyssnade nyss på en låt med han)
Var och såg han för 7 år sen tror jag det var vill se han igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar