onsdag 15 februari 2012

Hej "dagboken" alla läsare!! hihi
Gick upp imorse och tog medicinen gick sen tillbaka till sängen och fortsatte vila var väldigt skönt..
Käkad en stadig frukost så jag orkar med Karolinska idag och det verkar gå framåt igen..
Det såg lite bättre ut nu och medicinerna hjälper också..
Posetivt vill att det ska vara så hela dagen utan problem..
Kom hem käkade rester från igår av maten älsklingen hade handlat till buffén..
Taco tallrik och Pizza..
Käkade Taco tallrik till lunch var jätte gott..
Pratat lite med Frida också idag ska träffas imorgon efter hon har jobbat..
Det blir skojjigt var jätte många år sen hon och jag träffades det är fan evigheter sen =)
Jag funderar på vart hon och jag ska gå nånstans..
Vill ha gott kaffe och god middag på nån av resturangerna som finns i stan frågan är vilken? ;-)
Är ändå själv imorgon när mannen i mitt liv ska iväg med grabbarna från jobbet på ishockey..
Ska ha lite film kväll imorgon också tänkte jag så det blir mysigt att ligga i soffan och se på film med popcorn kanske och nåt gott att dricka till ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar