torsdag 2 februari 2012

Hallå där ute i kalla vintern!!

Pratat med jojo idag på telefon..
Vi ska försöka ha ett mini spa dag nästa vecka om vi båda kan..
På tisdag nästa vecka ska jag träffa Frida om hon kan.. Har inte setts på över 5år nu så det ska bli kul!
Gå på stan också det var evigheter sen nästa vecka tänkte jag spika en dag att åka till stan och bara njuta kanske shopping om jag hittar nåt och har råd såklart..
Sen blir det skönare till våren när det inte är så kallt =)

Har inte sovit nånting inatt.. Somnade när gubben gick iväg till jobbet..
Kännt mig jätte orolig för en i min arbets grupp hade åkt på två anfall igår på jobbet..
Han är mycket äldre så man blir ju orolig och undrar hur han mår..
Nästa gång jag träffar han på jobbet så kommer jag säga till han att han får gå lägga sig och vila en timme eller nåt på jobbet så kanske han inte åker på nåt epelepsi anfall för att han har vilat..
Han är en riktigt arbetsmyra men det finns en gräns två anfall igår så jag ska söga det till våran handledare även om han är envis så måste han vila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar