onsdag 22 februari 2012

Godmorgon onsdag tänkte berätta lite om senaste inlägget från igår så ni hänger med!!

Godmorgon alla läsare...!
Har inte fått sova så mycket som vanligt då man somnar är ju då man ska upp "/
Kännt mig väldigt irriterad på den här Camilla..
Varför addade hon mig huvudtaget på facebook om hon inte kände mig?
Jag tror hon inte känner mig gjorde väl människan vars namn jag inte vill skriva..
Det finns ett ex antal anledningar till att hon och jag inte är kompisar..
Men tycker ändå att det är konstigt att hon ber en annan person "Camilla" att framföra att hon vill bli kompis igen osv.. Men hallå jag tänker inte bli blåst igen har blivit brännd förut av henne..
Som sist då vart vi osams för att hon hade gjort slut med sin pojkvän och jag hade berättat det för en kompis till oss två ifall dom skulle gråta i luren så visste han varför..
Och då bröt helvetet lös när jag berättade det för henne..
Fattar ingenting jag hade varit glad om nån gjorde det för mig för att jag hade varit för lessen att berätta....
Så får man massa puckade dumma "typ låter nästan som hot men är inte riktigt det" sms i ett halvår eller nåt sånt kommer inte ihåg.. hon brukar skicka ett sms i månaden kanske..
Jag skiter i att svara sen byter jag nummer för att jag pallar inte med henne för det var så jävla konstiga sms.. Sen flyttade jag och träffade en tjej som heter Madde det visade sig att dom två hade praktikserat ihop på ett arbete.. Hon och jag vart kompisar (Madde och jag) trivs jävligt bra ihop..
Och människan fick reda på det och började hålla på mot stackas Madde.. :S (fattar nada)
Sen sa Madde att hon och jag är kompisar totalknäpp började messa henne massa dumma saker.. "normalt"?
Sen hade vi stammbyten några månader senare..
Hon ringer hem till mina föräldrar och jag svarar  "verkar ha ett seriöst samtal och blir vänner igen och bytte nummer" (misstaget)
Får höra sen av min polare att hon tänker bara jiddra med mig..
Och jag tänker ok jag kan spela med då..
Men vart dom två osams och så började jag få hennes dumma sms igen..
Så enkelt är det med henne.. nja jag är inte sugen på att bli vän med henne igen tänker säkert bete sig dum osv!!  Sånt mer behöver inte jag för min sårläkning nej tack!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar