tisdag 28 februari 2012

Facebook bus

Är inne på facebook och skriver lite vart väldigt roligt nu med kommentarerna ;)
Tänka sig vad det kan hända för en status väldigt underhållande ;)
Busig man är ;-)
 Johannas status på facebook ;)
Härligt♥ fina djurgården ♥ :D
·



Nuvia det är bra gumman ♥ ♥
för 22 minuter sedan ·

Johanna  jo känns som en lättnad ♥
för 21 minuter sedan ·

Nuvia japp Gumman ♥ ♥ ♥
för 21 minuter sedan ·

Johan  faan äckliga dif
för 18 minuter sedan ·
Jag-
 hmm nån vaknade ;-)
för 17 minuter sedan ·
 

Johanna-
 aa =p haha.
johan nej tycker de e jättefina =D

för 16 minuter sedan ·

Johan-
 bläää. men vi är klara för slutspel....
för 15 minuter sedan
· 
Jag-
Johan man säger bläääääääääääääääääääääääääääääääääää ;)
för 13 minuter sedan ·

Johanna-
 haha ja ja vad duktig utav er
för 13 minuter sedan ·  ·

Johan  du ska hålla med sandra. du är ju äcklig bajjare
för 9 minuter sedan ·

Marcus-
 Guld till gnaget guld till gnaget guld till gnaget ska va
för 8 minuter sedan
 ·  ·
Jag-
 så fan heller :@
för 8 minuter sedan
 ·
Jag-
 Usch för bajen
för 8 minuter sedan ·

Johan-
 va är du då.....
för 7 minuter sedan
 ·
Jag-
 SSK Ska det vara förfan!!!
för 7 minuter sedan ·

Jag-
 ‎;-)
för 7 minuter sedan ·
Jag-

 Johan du vet väl att Aik finns där med ;)
för 6 minuter sedan ·

Marcus -
 Sandra har du blivit syrian på äldre dar:P
för 4 minuter sedan ·

Jag -
Gumman du vet vilka jag gillar ;)
för 4 minuter sedan ·

Nuvia-
 orka snaka sit om Djurgården deom 'äger som fan jag kommer älska dif tills jag är död ♥ ♥ ♥
för 3 minuter sedan ·

Jag - 
hahaha jag vart med tvingad på en fotbolls match ;)
 Mackan det är ishockey.. Men som sagt alla bra spelare har ju dragit till malmö ;)

för 3 minuter sedan ·
Madeleine-
 Fina Djurgården ♥
för 4 minuter sedan

  •  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar