tisdag 28 februari 2012

Blir en lat tisdag idag istället!
Mannen ska på ishockey ikväll med boysen från hans jobb..
Bad han köpa med sig såna där munsårs plåster till mig men då vart han kinkig vafan han ska ändå hem innan hockey..!!! Irriterad jag blir på han.. Får svar tillbaka  det kan du göra själv!!
Vafan jag behöver såna plåster kan han väl vara snäll och köpa med sig när apoteket ligger så nära från hans jobb.. Aha ska jag behöva vänta till imorgon? Han ska bara veta vad jag håller på att planera hans födelsedag jag ska laga mat till gäster  gjort inbjudningskort osv.. och  kan inte vara snäll tillbaka när jag frågar jätte snällt eftersom att jag inte kommer komma ut huvudtaget där apotek finns!!
Bara tycker det är så jobbigt att jag ens frågar..............................
(Flickvänner är så jobbigt ska fråga om jag kan köpa bindor munsårs plåster det kan hon göra själv typ som det är jätte besvärligt när apoteket ligger 20 meter från jobbet!!)
*karl jävel* ursäkta uttrycket men det förtjänar han..
Får han skylla sig själv att han inte får nån puss på en vecka eller två veckor så..

Det går bra att vi brudar ska ställa upp i vått och torrt men när när vi frågar "kan du vara snäll och köpa eller kan du ge mig .................. vadsom helt för ord" ja då får vi ingen hjälp!!!

Det är väldigt intressant att han säger att han inte vill bråka tjafsa men kan inte hjälpa mig när jag frågar snällt om han kan köpa efter han har jobbat men nää det är fan bara starten till bråk tjafs och tråkigheter börjar alltid så att han inte fattar själv att han provicerar mig att jag blir sur för att jag tycker jag gör så jävla mycket för honom och han frågar mig om grejer kan du ge mig och kan du göra osv.. och när jag ber om hjälp så får jag inte den hjälpen som jag ber om och tycker han kan hjälpa mig med!!

Är det fler som känner igen detta? Eller är det bara jag som har oturen just nu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar