söndag 26 februari 2012

45 minuters promenad vart det i solen fast det blåste kallt det var skönt!! =)
Är yr i huvudet av all frisk luft jag har andas in..
Var inte ute nåt igår så......
Niklas drog med mej ut på en riktig promenad ;-)
Filofiserade om hur vårt drömhus ska se ut och var vårt barn ska bo osv..
Massa prat om tvättmaskin när vi var ute också..
Men jag vill ut och kolla på dom vi funderar över så vi kan välja sen...
Var jätte länge sen jag kollade på dom nu så jag har glömt lite hur dom ser ut osv...
Fick en inbjudan till Bröllop och Benjamins dop 26-Maj det är om ca tre månader om jag inte är för yr att räkna.. Som vi ska gå på... Och vi har kommit överens att vi vill komma i form till Bröllopet/dop..
Ska försöka gå ut och gå på helgerna.. Bosta varann så vi går ner tillsammans.. =)
Och även om jag ska dra ner på läsk och sånt så ska Niklas också dra ner på (Öl och sånt också kalorier) så det blir RÄTTVIST mellan oss och räkna kalorier också som jag gör =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar