fredag 20 januari 2012





Tänk att saknaden av två underbara personer vars liv inte finns kvar här nere kan ha en sån stor saknad i mitt hjärta..
Hittade fotografi av dig idag saknar våra crazy days våra övernattningar när vi var mindre hemma hos mina föräldrar och våra hyss allt de där som jag bara saknar minns sista tiden när du drog ut mig på en crazy night på stan mitt i natten som vi skrattade åt flera nätter i rad hemma hos mina föräldar och det var bara vi två galna brudar som ville göra stan osäker..
Finns ingen i världen som är du Camilla♥♥
Fy saknaden är så stor om några månader är de ett år sen du lämnade mig och alla andra som älskar dig.. Du va min bästa vän ♥


Älskar dig så mycket lika så dig Natta saknaden är så stor av dig våra underbara stunder på stan och shopping allt du var som min lillasyster älskar dig så  minns när vi va på stan och shoppade skrattade var hemma hos dina föräldrar och kollade på film pratade om allt mellan himmel och jord!
Det gör så ont inanför bröstet av saknaden Älskar er båda jätte mycket♥♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar