fredag 27 januari 2012

Så nu har man varit iväg på veckans sista omläggning på Karolinska i Solna och sett till sina Hidradeniter Supertiva sår..
Operation såret minskar sig så de knakar för fan =)
Likaså på vänster armhåla men det kommer ta längre tid där eftersom de är inte opererat..
Hoppas min doktor tar och opererar där också så de blir gjort :)
Nu är de fredag äntligen.. Får se vad den här mysiga fredagen ska bjuda på idag..
Ikväll är det Vampire Diaries som jag längtar efter att få se..
Spelade in en film igår som heter "Vampyrer Suger" ska kolla på den senare om man inte är för trött..

Har varit på Apoteket idag..
Köpt nåt som heter glucosanol natural carbohydrate blocker..
Ganska dyr räcker kanske en vecka ska prova den en månad och lite mer har jag bestämt och se om den kan hjälpa mig att nå mina mål =)
Har tagit två tabletter till lunch och ska ta till middagen..
Man ska äta tabletterna tre gånger om dagen..
Så det ska bli väldigt intressant och se om de gör nån verkan och hjälper mig.. =)

Jag går och dag drömmar om vad det är för deodoranter som jag vill prova :-P
Men jag kommer nog köpa
Avril Lavigne Black Star Deodorant Spray
Avril Lavigne Black Star Deodorant Spray
Gillar hennes parfymer har två stycken i min lilla fina 
parfym samlings låda ;)
Nä kommer nog köpa nån roller och prova mig fram nån som är bra för mig.. =)
Men bergis kommer jag köpa en Black Star Deo spray när jag har såd eftersom den kostar ungefär lika mycket som hennes fina loveley parfymer  =)

Deodorant spray låter lockande ;)
Ni som läser tycker bergis att detta låter helt crazy
eller galet på ren svenska..
Men om ni visste hur många år sen jag använde en deodorant senast pga mina sår i armhålorna..
Det vill säga om kring över 10år sen..
För senast jag gjorde de så kom det grönt var på rollern och det svider som tusan då efter jag använde den..
Där av sluta använda deodorant..

Och ni undrar säkert hur en tjej kan överleva det?

Då kan jag svara att det går för jag är en överlevare med Hidradenitis Suppurativa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar