torsdag 26 januari 2012

Funderar på förändringar

Men vad vill jag förändra hos mig?
Eller skulle jag nöja mig med att gå till frisören och klippa mitt hår i en helgalen frisyr?
Det är så mycket jag vill göra just nu satsar jag på att mina sår ska bli bättre..
Och att jag ska lyckats gå ner i vilkt..

Fast dagarna är en berg och dalbana varje dag för mig det skulle vara om jag levde på naturdiet barer och drycker varje dag och struntade fullständigt i allt i min omgivning och bara låste in mig och gick inte ut för att äta..
Inte bli bjuden på mat från nån eller hemma hos bara höll mig till naturdiet..
Men det är så svårt för att alla ska provicera med mat fikabröd som är onyttigt..
Det suger!!
Rent av all islolera mig från allt och alla under en längre period!

Det är inte så himmla lätt att vara människa ibland..
Man vill förmycket än vad kroppen orkar med..
Idag vart det ingen promenad på bandet pga att jag har fortfarande värk..
Och idag var jobbet iväg på bowling..
Hade jag jätte gärna gått på..
Men jag har ont så då stannade jag inne..
Och så ringer dom mig här för en timme sen eller nåt..
Men jag brydde mig inte om att svara..
Det är vädigt jobbigt när dom ringer så ofta från jobbet eftersom jag känner mig pressad då..
Och blir jag pressad så blir såren värre och det vill jag inte eftersom dom börjar bli bättre på mig nu..
Så här bra armhålorna ser ut idag har dom aldrig någonsin sett ut förut det är ett jätte stort framsteg som inte ska förstöras!

Jag vill bara stänga in mig från omvärlden så jag får läka ihop mig..
Och orka med allt annat som jag vill uppfylla..

* Jag vill kunna ta ett vanligt och med riktig lön och slippa kommun tjafs bara för att jag är sjuk!
* Kunna spara ihop pengar och flytta i framtiden till hus och bilda familj med barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar